Over TBV Wonen

Coördinator inkoop en contractbeheer

Vind je het leuk om functioneel sturing te geven aan de interne inkoop-organisatie en deze verder te professionaliseren? Krijg je energie van het contractbeheer van technische installaties? Dan ben jij misschien onze nieuwe

Coördinator inkoop en contractbeheer

Het is een relatief nieuwe functie en onze ambities zijn groot. Zo willen we onder andere het inkoopproces efficiënter maken door het aantal leveranciers te verminderen en meerjaren afspraken te maken waardoor uiteindelijk het aantal facturen sterk vermindert. Het contractbeheer staat voor de uitdaging om de juiste contractuele afspraken te maken en de interne organisatie van adequate informatie te voorzien. Wil je onderdeel uitmaken van onze dynamische organisatie en meehelpen met de ontwikkeling ervan? Lees dan verder!

Deel jij de drive van TBV Wonen?

Wij zijn TBV Wonen. Een woningcorporatie in Tilburg en omstreken die zich dagelijks sterk maakt om onze bewoners een fijn thuis te bieden in wijk en dorp. Dat doen we samen met onze ruim 100 collega’s, tal van partners, maar vooral ook met de bewoners zélf.

Om dat fijne thuis te kunnen blijven bieden, zorgen we dat onze ca. 8.000 huurwoningen in goede staat zijn en blijven. Wil jij je als coördinator inkoop en contractbeheer daar voor inzetten?

Hoe ziet je werkomgeving er uit?

TBV Wonen heeft drie afdelingen, deze solo-functie maakt onderdeel uit van afdeling Vastgoedservice. TBV Wonen heeft ook een eigen Onderhoudsbedrijf dat technische storingen verhelpt, woningen onderhoudt en verbouwt.

De dynamiek in de functie ontstaat doordat je de belangen van leveranciers en TBV Wonen op één lijn brengt via onderhandelingen. De inkoop vindt decentraal plaats via de raamcontracten die jij sluit. Dat maakt dat er veel collega’s betrokken zijn bij het verder professionaliseren van het inkoopproces.

Wat doe je als coördinator inkoop en contractbeheer bij TBV Wonen?

  • Het opzetten van leveranciersmanagement zodat de organisatie de juiste keuze maakt over haar kernleveranciers.
  • Je stelt een jaarplan op voor het beheersen en verbeteren van inkoopprocessen.
  • Je realiseert in overleg met betrokkenen een programma van eisen en formuleert prestatie-indicatoren. Uiteraard neem je zelf deel aan de onderhandelingen.
  • Je doet voorstellen voor verbetering van het inkoopproces via analyse van inkoopdata.
  • Je levert input voor strategische- en tactische beleidskeuzen en meerjarenonderhoudsplanning.
  • Je sluit contracten af, evalueert periodiek de prestaties via data-analyse en doet voorstellen voor bijsturing of neemt waar nodig zelf actie naar de leverancier.
  • Voor het contractbeheer inventariseer je de risico’s en vertaal je deze naar risicobeheersplannen.
  • Je ondersteunt collega’s in de uitvoering en helpt hen de verbeterstappen te zetten.
  • Voor nieuwbouw en renovatie zet je je kennis en kunde in zodat de juiste kaders, normen en voorwaarden worden gecontracteerd.

Wie ben je en wat kun je?

  • Je hebt een HBO opleiding NEVI 2 afgerond. Daarnaast heb je meerdere jaren werkervaring met accountmanagement zakelijke contacten en inkoopvraagstukken.
  • Je bent een teamplayer die houdt van eigen verantwoordelijkheid.
  • Je weet waar je naar toe wil, houdt overzicht en neemt de juiste initiatieven.
  • In onderhandelingen boek je de gewenste voortgang en hou je balans tussen het resultaat en relatie.
  • Je bent analytisch sterk en gebruikt daar voor data die je zelf verzamelt.
  • Je weet mensen mee te krijgen.
  • Je bent handig met automatisering. Wij werken o.a. met Dynamics Empire en Microsoft.

Wat bieden wij jou?

  • Een leuke en afwisselende baan. Dat team, met gezellige, vakkundige en behulpzame collega’s krijg je er gratis bij!
  • Een kantoor in het centrum van Tilburg, goed bereikbaar met auto en OV. Tegelijk hebben we het thuiswerken prima ondersteund met een thuiswerkregeling.
  • Een organisatie die ontwikkeling serieus neemt. Daarom is er een doordacht opleidingsbeleid dat tijd en middelen beschikbaar stelt voor persoonlijke groei. Je staat bij ons dus niet stil!
  • Het is een fulltime functie als coördinator inkoop / contractbeheer, dat is 36 uur per week.
  • De functie is ingedeeld in schaal K volgens de CAO Woondiensten.

Interesse?

We kunnen in deze tekst natuurlijk niet álles vertellen. Ben je nieuwsgierig geworden en wil je meer weten? Bel dan met onze HR-collega Patrick Eichelsheim: 06 25051740. Hij vertelt je graag meer.
Weet je genoeg en wil je onze collega worden? Stuur je motivatie met CV dan uiterlijk 21 februari aan: solliciteren@tbvwonen.nl
Wie weet maken we binnenkort kennis. We horen graag van je!