Automatisch betalen

Je kunt je huur op verschillende manieren betalen. De gemakkelijkse manier is automatisch betalen ook wel bekend als een automatische incasso. Hiermee betaal je automatisch altijd het juiste bedrag.

In de veelgestelde vragen hieronder vind je alle informatie over het betalen via een automatisch betaling. 

Veel gevraagd over Automatisch betalen

Ik wil mijn huur automatisch betalen. Hoe regel ik dat?

Algemeen

Dit regel je eenvoudig via Mijn TBV Wonen of door een e-mail te sturen naar verhuur@tbvwonen.nl. Je kunt ook een brief sturen naar Postbus 356, 5000 AJ TILBURG.

Je ontvangt vervolgens een schriftelijke bevestiging per wanneer je huur automatisch wordt afgeschreven. Deze bevestiging krijg je via mail of brief.

Ik betaal via automatische incasso. Op welke datum wordt de huur automatisch van mijn rekening afgeschreven door jullie?

Algemeen

Elke maand op de eerste werkdag van de maand tenzij je voor een andere datum hebt gekozen. Wij schrijven de huur namelijk standaard af op de eerste van de maand, maar je kunt ook vooraf eerder betalen.

Ik betaal mijn huur via een automatische incasso en mijn rekeningnummer is gewijzigd. Hoe geef ik dat door?

Algemeen

Dit kan eenvoudig via Mijn TBV Wonen of stuur hiervoor een e-mail naar verhuur@tbvwonen.nl. Vermeld hierin je nieuwe bankrekeningnummer, je naam en je adres.

De automatische incasso van mijn huur is niet goed gegaan. De huur is niet afgeschreven. Wat moet ik doen?

Algemeen

Als je je huur niet op tijd betaalt, ontvang je een betalingsherinnering. Hierin staat hoe je de huur alsnog kunt betalen.

Ik ben het niet eens met het bedrag wat jullie van mijn rekening hebben afgeschreven. Wat kan ik doen?

Algemeen

Neem hiervoor contact op met onze afdeling huurincasso via 013-5940594. We kijken graag met je mee.