Ontevreden/klacht

Prettig wonen; daar doen wij ons best voor. Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent. Ben je ontevreden? Laat het ons dan weten! Alleen dan kunnen we het oplossen. Als we er samen niet uitkomen, dan kun je een klacht indienen. In de veelgestelde vragen hieronder, vind je informatie over hoe je dit doet.

Veel gevraagd over Ontevreden/klacht

Ik heb een klacht ingediend. Hoe gaat het nu verder?

Algemeen

Je krijgt een ontvangstbevestiging van ons. Wij doen ons best je binnen twee weken een schriftelijk bericht over de afhandeling van je klacht toe te sturen.

Ik ben niet tevreden over jullie reactie op mijn klacht. Wat kan ik doen?

Algemeen

Het kan natuurlijk dat je het niet eens bent met onze beslissing of oplossing. Wij komen er graag samen uit en nodigen je nogmaals uit voor een gesprek. Ben je het dan nog niet eens met ons? Dan kun je je klacht voorleggen aan een onafhankelijke Geschillencommissie. 

Ik heb een klacht over een reparatie die niet goed is uitgevoerd. Waar meld ik dat?

Algemeen

Ga hiervoor naar Mijn TBV Wonen . Daar kun je jouw klacht indienen. Of bel ons hiervoor op 013-5940555.

Ik heb een klacht ingediend bij de Geschillencommissie. Hoe gaat het nu verder?

Algemeen

Binnen twee weken krijg je een ontvangstbevestiging. De Geschillencommissie besluit soms om je klacht/geschil tijdens een hoorzitting te behandelen.
De Geschillencommissie luistert dan naar jouw verhaal, maar ook naar dat van TBV Wonen. Dat noemen we hoor en wederhoor. De Geschillencommissie geeft vervolgens advies aan het bestuur van TBV Wonen. Het bestuur van laat vervolgens aan jou en de commissie weten wat het besluit. Dat mag afwijken van het advies van de Geschillencommissie. Het bestuur moet dan wel vertellen waarom.

Ben je het niet met zijn definitieve uitspraak eens? Dan kun je naar de kantonrechter stappen.

Wat zijn de contactgegevens van de Geschillencommissie?

Algemeen

De Geschillencommissie is bereikbaar via Geschillencommissie. Je kunt ook een brief schrijven naar: De Geschillencommissie, Postbus 488, 5000 AL TILBURG

Ik heb een klacht over de schoonmaakwerkzaamheden in mijn appartementencomplex. Waar meld ik dat?

Algemeen

Dit meld je bij je complexbeheerder. In de hal van je appartementencomplex vind je zijn/haar contactgegevens.